Translate

četvrtak, 15. rujna 2016.

SJEĆAM SE - NE SJEĆAM SE!

Pin It


Ne znam ni sama kad sam prvi put u oblutku prepoznala sovu. Otprilike znam, jer postoji pisani trag na ovom blogu, ali hoću reći da se uopće ne sjećam momenta kad se i kako to dogodilo. Sjećam se kad sam prvi put poželjela one stroke-ati i kako sam počela. Ovo su neki od prvih objavljenih radova kad sam već "uhvatila" ruku i pod ruku što god je bilo podložno stroke-anju. Fotoaparat još nisam koristila, to je došlo kasniije.








Sjećam se kad sam i kako prvu naplavinu upotrijebila. Nisam ju uopće dirala, mjenjala joj oblik, prilagođavala, samo malo ofarbala.


 Sjećam se kad sam radila prve ptice od oblutaka.


Ali sova se ne sjećam...























3 komentari:

LitsArt kaže...

your owls are so cute!!!

Anonimno kaže...

draga tatjana,malo je reci da sam odusevljena vasim radovima,ja sam srecna gledajuci ih ,godinama,tekstovi ne zaostaju za njima! puno,puno srece i sve najbolje!

Tatjana kaže...

Puno hvala ♥ Od ovog boljeg feedback-a nema ♥

Objavi komentar

Svakom ponaosob zahvaljujem na posjeti i komentaru!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...